Reklamní kampaň Apple, ve stylu starého televizního příjímače, připravuje televizní diváky na Apple TV čtvrté generace. Ve spotu představují svůj nový set-top box pod heslem „budoucnost televize“. V reklamě vsadili na záblesky televizních pořadů jako Simpsonovi, The Late Show Stephena Colberta, House of Cards nebo Hru o Trůny.
Samozřejmě poukazují na nové aspekty Apple TV, jako jsou tvOS App Store, Apple Music nebo schopnosti Siri. Nechybí ani ukázky z her jako Asphalt či Guitar Hero.
Od svého říjnového uvedení na trh, na sebe upozorňují prostřednictvím podobných rychlých reklam zobrazovaných v televizi nebo sociálních sítích. V novém spotu vyzdvihují aplikace, které jsou budoucností TV, které mohou poprvé pro novodobý set-top box vytvářet i vývojáři třetích stran. Netroškaří – sáhli po těch nejpopulárnějších jako je NEtflix, Disney Infinity, Showtime nebo HBO Now. Dotýkají se tak všech možných odběratelů, milující televizi nebo hry.
Zdroje: Macrumors.com