Apple reklamy naznačují budoucí směr televize

Reklamní kampaň Apple, ve stylu starého televizního příjímače, připravuje televizní diváky na Apple TV čtvrté generace. Ve spotu představují svůj nový set-top box pod heslem „budoucnost televize“. V reklamě vsadili na záblesky televizních pořadů jako Simpsonovi, The Late Show Stephena Colberta, House of Cards nebo Hru o Trůny.

Samozřejmě poukazují na nové aspekty Apple TV, jako jsou tvOS App Store, Apple Music nebo schopnosti Siri. Nechybí ani ukázky z her jako Asphalt či Guitar Hero.

Od svého říjnového uvedení na trh, na sebe upozorňují prostřednictvím podobných rychlých reklam zobrazovaných v televizi nebo sociálních sítích. V novém spotu vyzdvihují aplikace, které jsou budoucností TV, které mohou poprvé pro novodobý set-top box vytvářet i vývojáři třetích stran. Netroškaří – sáhli po těch nejpopulárnějších jako je NEtflix, Disney Infinity, Showtime nebo HBO Now. Dotýkají se tak všech možných odběratelů, milující televizi nebo hry.

Zdroje: Macrumors.com


David Rewenda
David Rewenda
majitel portálu Startupisti.cz


Podobné články
Nikola Motor Company - Tesla v "truck" segmentu
Pokud napodobování je nejvyšší formou lichotky, Elon Musk musí být velmi šťastný, když se dozví o nejnovějším startupu, slibující "elektrická ...
5 moudrých životních lekcí Billa Gatese
Většina lidí naší generace si může nechat pouze zdát o úspěchu, kterého dosáhl Bill Gates, zakladatel Microsoftu. A co je ...
9 světových značek, které začínaly jako armádní výrobky
Divili byste se, kolik světových značek má kořen v armádním prostředí. U některých můžeme historii značky vidět už v logu, ...
Multifunkční centrum na podporu podnikání otevřeno v Karviné!
Inspirace při realizaci byla čerpána z obdobného projektu, který již řadu let funguje ve Finském Oulu. Na první pohled oblasti ...