Na sociální síť Instagram, která sčítá stovky milionů uživatelů, je každým dnem publikováno a sdíleno více než 60 mil. fotek. A přesně tato čísla vám mohou pomoci při propagaci nového či už zažitého startupu. Instagram nabízí obrovský potenciál, na tom se určitě shodneme. Používat ho navíc není žádná věda, v dnešní době to zvládne takřka každý. Jak vám tedy může pomoci se starupem?
Tak zaprvé, obrázek je více, než tisíc slov – a to není žádné klišé. Můžete svůj inovativní produkt popisovat, jak dlouho chcete, ale přesto to někteří lidé nemusí pochopit. V takové situaci (a nejen v ní) je nejlepší zasáhnout vizuálně. Fotka také pomůže „zahrát na city“ i při představení nové služby. Nejlepší reklamní kampaně dosáhnete s fotkou, která ukazuje váš produkt, ale zároveň nepůsobí jako přímá reklama, jestli mi rozumíte. Buďte kreativní!
Instagramový profil může poskytnout zákazníkovi skvělou možnost nahlédnutí do zákulisí společnosti. Vytvoří to v něm větší důvěru, která jej může postrčit k rychlejší koupi. Chtít vědět, co se děje „za oponou“ je součástí lidské přirozenosti – využijte toho.
Instagram také může pomoci vybudovat vaší firmě veřejnou osobnost. Díky sociálním sítím můžete zjistit, jak jsou vaše produkty a reklamy vnímány potenciálními klienty, jednoduše díky Likům a Komentářům. Ty správné fotky mohou vyjádřit hodně pocitů a zvýšit tak vaši popularitu.
Také je dobré se naučit používat Instagram k tomu, aby lidé o vaší společnosti stále mluvili. Co k tomu funguje prokazatelně a zaručeně nejlépe? Instagramové soutěže. Je to skvělá platforma, kde můžete pořádat soutěže za účelem reklamy. Možnosti jsou limitované jen a pouze vaší vlastní představivostí! Soutěž může být typu: „Fotka s nejvíce lajky a názvem našeho produktu v popisu vyhrává produkt zdarma!“ Díky soutěžím donutíte lidi mluvit o vaší značce a šířit vás tak dále. Součástí mohou být také speciální akce společnosti. Pokud máte v plánu se v příštích dnech zúčastnit společenské akce, sdílejte to! Strhne to zájem o účast na této akci a navíc fotky sdílené před, během a po cestě na akci vybudují v klientech větší důvěru. Uživatelé budou mít pocit, že se akce účastnili s vámi. A třeba jim to pomůže koupit si váš produkt nebo službu!
Instagram je skvělou reklamní sociální sítí, které tolik lidí ještě nedalo šanci. Nezavrhněte tuto možnost!