„Současná doba vyžaduje od každého z nás efektivní nakládání s časem. Snažíme se ho šetřit nákupem nejrůznějšího zboží a služeb online. Proč se tedy stejným způsobem neobjednat například i ke své oblíbené kadeřnici?” říká zakladatelka platformy SALON24 Lenka Šťastná.
Projekt se zrodil ve chvíli, kdy pracovala v open space kancelářích a zoufala si, jak se objednat na manikúru, aniž by na její telefonát nešpiclovala uši celá kancelář. Lenka se rozhodla usnadnit způsob objednávání do baeuty salónu i ostatním, kteří mívají stejný problém. Vytvořila přehledný katalog SALON24, ve kterém zákazníci najdou tu správnou službu.
SALON24 nabízí jednoduché vyhledávání nejen podle lokality a typu služby (líčení, nehty, vlasy, obličej, celé tělo), ale i na základě časové dostupnosti profesionála. Systém klientovi automaticky pošle den předem upomínkovou sms zprávu, takže na ni klient nezapomene. Platforma je samozřejmě dostupná 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Proto se nemusíte obávat, že voláte v „nevhodnou chvilku“.
K dispozici je i přehledná a graficky příjemně zpracovaná verze pro mobily a tablety. Jak služby SALONU24 využívat? Postačí se zaregistrovat a občas hodit na tyhle stránky své hodnocení salonu, čímž jeho provozovatele nemálo potěšíte. Co může být lepší než reklama tvořená zákazníky?
SALON24 vám za to zprostředkuje bližší kontakt s vaším oblíbeným profesionálem, který bude mít díky platformě dokonalý přehled o vaší návštěvnosti a preferencích. Dokonce vás bude moci informovat o různých akcích a speciálních slevách, například na vaše narozeniny, nebo vám nabídnout další termín. Na oplátku mu můžete zase vy udělat reklamu svým hodnocením; a kruh se opakuje. Z výhod bohatě čerpají obě strany.
No přiznejte si: nechybí vám právě SALON24 mezi vašimi aplikacemi?