Startup Směnomat.cz, který vyvinul stejnojmenný online nástroj na plánování směn zaměstnanců, spouští své služby. Po období testování s významnými klienty nabízí svůj nástroj různorodým provozům, ať již se jedná o hotely, restaurace, sklady a výdejny, ale i kanceláře, zákaznická centra apod.
“Nápad podnikat v oboru plánování pracovních směn vznikl na základě naší osobní zkušenosti. Oba dva jsme dlouhou dobu pracovali v oblasti multikin. Víme, jak funguje operativní řízení zaměstnanců a víme, k jakým zmatkům může docházet. Sami jsme si prošli tím, že jsme plánovali pomocí excelovských tabulek, papírků atd.,” vysvětluje důvod pro založení Martin Kulich, zakladatel startupu.
“Zde vznikla myšlenka udělat to jednodušší a rychlejší. Připravit přehlednou a intuitivní aplikaci, která ušetří spoustu času. V dnešní online době se to nabízí, zaměstananci se připojí odkudkoliv, zadají své časové možnosti a po naplánování směn vidí, kdy mají přijít do práce,” dodává.
Směnomat vyvíjel a testoval svůj nástroj s významnými klienty, jako je například Multikino Anděl Cinestar nebo síť obchodů Pražská čokoláda. Jedná se o místa, která musí rychle reagovat na sezónní výkyvy. Směnomat jim v tomto velmi zjednodušil práci, neboť i v případě výpadku zaměstnanců ihned vidí, kdo je k dispozici i z dalších poboček.
“Stále se posouváme a přidáváme nové funkce, plynoucí z požadavků našich zákazníků. Na druhou stranu nevyvíjíme žádné robustní korporátní řešení. Chceme udržet aplikaci jednoduchou a intuitivní,” doplňuje Radek Hron, druhý ze zakladatelů.