Každý z nás se již setkal s nakupováním oblečení online, u některých se ale proces zastavil v momentě výběru velikosti, přece jen každý výrobce je má nastaven jinak.
U zrodu SizeID stál Adam Bičiště, pětadvacetiletý zakladatel a šéf společnosti Wavevision. A co že stojí za vznikem této geniální pomůcky? „Já sám jsem oblečení nikdy moc neřešil, a když na internetu vidím něco, co se mi líbí, klidně bych si to koupil pětkrát, abych měl chvíli klid. Jenže to často nejde, protože nedokážu odhadnout velikost,“ ujasňuje Bičiště.
Kouzlo toho, aby vám to slušelo, stojí na podrobném vyplnění základních údajů o své postavě. Vyzkoušeli jsme tedy aplikaci také. V prvé řadě se musíte zaregistrovat. Aplikace bude po vás žádat výšku postavy, obvod hrudníku, délku paže nebo dokonce vnitřní či vnější délku nohy apod. Pokud si v čemkoliv nejste jistí, bude vám nápomocná figurka s návodem co a jak měřit. Nezapomněli ani na metr, který si můžete vytisknout v papírové formě. Nakonec si zvolíte značku oblečení, kterou žádáte, pohlaví dané osoby, kategorii části těla, které se bude výrobek týkat a nakonec druh. Výsledkem je vaše ideální velikost pro danou značku.
Algoritmus SizeID zohledńuje typ oblečení a i jeho způsob oblékání. Nechává vám volnou ruku v posouzení, pro jakou velikost se nakonec rozhodnete. Tento naprosto jednoduchý princip Vám dokonce usnadní mile překvapit kohokoliv ve vašem okolí.
Zdroje: SizeID.com
Sára Vašková
redaktorka Startupisti.cz