Kreativci zpestří své podnikání
Podpora spolupráce firem a zkušených kreativců s městem je velmi důležitá. Toho si je vědomo i Brno, které letos už podruhé rozdalo 43 Kreativních voucherů neboli až stotisícových poukazů na spolupráci s místním kreativcem. Ty mohou firmy použít na své projekty a kreativní nápady, na které by jinak museli dlouho a těžce šetřit ze svého.
Nositele voucherů vylosovali zástupci města z řad jihomoravských technologických firem. Letos vybírali zástupci města z celkem 129 zkušených freelancerů, kreativních studií i agentur z Brna a okolí. Největší zájem byl o webdesign. V této oblasti naplánovalo projekt shodně 41 společností. Dalších 31 se jich vrhlo do tvorby videa, 30 jich plánuje rozběhnout společně s kreativci projekty v oblasti grafického designu a 21 jich chce spolupracovat s online marketéry. Dále firmy sáhly po odbornících na marketingové strategie, produktový design, fotografie, PR či design služeb.
Brno tak jako první město v České republice skrze vouchery cíleně a opakovaně podporuje své kreativní profesionály, letos už podruhé. Vouchery jsou přínosné nejen pro lidi z kreativních průmyslů, ale také pro firmy, které představují jejich potenciální klienty. Podle zástupců firem se vyplatí v kreativních oblastech nespoléhat na své, byť třeba levnější zdroje, ale vložit se do rukou profesionálů.